La oss skynde oss, og bygge et vennskap

Ja, det er nesten sånn det føles i dag. På en fin måte. Som jeg er utrolig takknemlig for her jeg sitter. For i dag fløy hun av sted, en av mine sjelesøstre. Hun som jeg ser på som «venninnekona mi». Jeg forkortet det til kona mi. Og hadde jeg ønsket å leve med en kvinne, ja da måtte det vært henne.

Anitasreise.png

I løpet av livet treffer vi mange mennesker som blir våre venner, vi treffer de for en grunn. Som vi ofte leser; WE MEET PEOPLE FOR A REASON, EITHER THEY ARE A BLESSING OR A LESSON. De siste årene har jeg hatt mange som har vært innom livet mitt og lært meg noe. 2016 har ikke vært et unntak. Men på en helt annen måte. I tillegg er det automatisk blitt ryddet i rekkene. Det må til. Ærlig og brutalt ❤ Vi har ikke plass til alle, det er ikke meningen.

Så var det kona da. Vennskap i rekordfart. Rekordfart for alt vi fikk delt og lært fra vårt første møte i september til hun scannet billetten på Oslo Lufthavn nå i dag. Til en fantastisk reise for de 3 neste månedene av hennes liv. WOW! Dagen kom, jeg trodde det ikke før jeg hørte neste stopp Eidsvoll. Da kom det både tanker og tårer. Det er utrolig rart og fint å bli så glad i en venn. Det som er trist er at 3 måneder føles lenge, spesielt når hun er så langt unna. Vi kan jo alle gå lange stunder uten å se vennene våre. Uansett er jo kona mi spesiell og det er første gang jeg har fått et sånt spesielt vennskap og i tillegg på rekordtid. Vi hadde ikke lenger tid og har sett hverandre ganske ofte.

Det er 3 måneder til jeg får se dette fantastiske mennesket igjen

Det er 3 måneder til vi kan klemme hverandre.

Det er 3 måneder til vi kan glede oss over vår sans for et deilig måltid.

Det er 3 måneder til vi kan gjøre ting vi aldri har gjort, langt utenfor comfortsonen vår.

Det er 3 måneder til nok en god og dyp samtale med masse engasjement.

Det er 3 måneder på den kjipeste tida her i Norge for meg, rundt om i Norge.

Det er 3 måneder på deilige strender for henne, rundt om i verden.

Det er 3 måneder med helt annerledes opplevelser for henne.

Det er 3 måneder med gode utfordringer for meg og noen opplevelser vel.

Og alt dette unner jeg deg å gå glipp av for alt du skal oppleve, du har valgt så rett og du kommer til å vokse. ENDA MER ❤

 

HVA ER EN SØSTER?
En søster er deg umåtelig kjær. En glede det er å ha henne nær. Hun er der og lytter når du vil snakke. Hun er der hvis noe går nedoverbakke. En bedre venn kan du ikke få.
KJÆRE SØSTER!
Takk for alt du har delt med meg av vennskap, håp og drømmer. Jeg ønsker deg lykke og hell.

soulsister

Det er så mye jeg kunne skrevet, men det kan komme når jeg har mer ro over meg. Akkurat nå føles det som at jeg må begrave meg i så mye for å ikke savne henne hele tiden. Startet med en utrolig bra film jeg måper over; FOOD CHOICES. Se den!

Takk for at våre veier endelig møttes, du er det friskeste pusten hittil på min reise i livet. For alltid din venn, Marlen ❤

AND, Peace and Love to all of you out there.

 

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

