Frokosten er best

Synes du det er godt å spise frokost når du er skikkelig sulten? – Det gjør jeg!

Og jeg har forlengst droppet den vanlige skiva til frokost 😉 I dag kjente jeg et søtbehov og da er banansveler veldig godt til frokost. Har fått dette servert ofte hos svigerinna mi når vi spiser sammen med gullungene. Her kommer den deilige oppskriften som ga meg 6 stk. OG JA 😛 jeg spiste opp alle jeg… hihi – Alt er økologisk, fordi JEG vil det.

Røre

3 stykk i hver panne

Marlen sveleoppskrift går som følger:

2 bananer, godt modnet, 2 store egg, 1 klype himalaya salt, et par små dryss med havregryn og Renèe Voltaire sin herlige blanding av kakao & kokos, Raw bokhvetecrunch. På toppen trenger du revet hvit geitost helst fra Beito.

bloggennnn

Taada 🙂

Så, det var dagens lille oppskrift fra meg. Nå kan du også skifte ut skiva. Røra kan såklart lages kvelden før om du har liten tid om morgenen.

Smil fra meg ❤

renee

Her er den gode crunchen

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

