Vi mennesker spirer og gror

Som alt i naturen. Og jeg elsker det ❤
I går tok jeg en liten blåbær tur i skogen. Det ble noen liter blåbær, selv om jeg håpet på minst 10 liter. Nå har jo blåbæra vært der en stund så jeg ser meg fornøyd. Gleder meg til smoothie.

kantarell
Kantareller ble det også. Og av den blir det deilig sopprisotto.

Når jeg går der i mine egne tanker så ser jeg for meg årene som har gått. Behøver ikke gå lenger tilbake enn fjoråret. Men aller helst en 3-4 år. Hvor mye har jeg endret mitt syn på livet, hvor mye har jeg endret meg? Hvor mye mer bevisst er jeg og hva bruker jeg tiden min på?
Jeg synes det med endring er fantastisk. Og vokse er gøy, endring er livet. Jeg ønsker å bli bedre for hver dag. Ønsker å bruke tiden min fornuftig og finne ut hva som gjør meg lykkelig. HVER ENESTE DAG ❤

I disse dager i forholdt til hva som skjer i verden så er vi i endring. Det er spennende det. Men ikke alt i landet vårt behøver å endres da. Vi kan være litt sånn Norske litt til. Eller synes du at vi bør endre nasjonen vår? Endre til flere flagg i 17 mai toget, svømmetimene må deles i gutt og jente… sånne små ting som egentlig er store. Hvorfor skal ikke kvinnene vise sine vakre ansikter?
Det er mye vi kan si om politikken også, jeg kaller det korrupsjon!

Det holder for nå, vil ikke forsure bloggen min med mer… Jeg finnes ikke A4 men det er visse ting jeg liker at er som de er. LITT TIL!

Smil fra meg ❤

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

