Du kan ikke unngå det om du skrur på tv, pc eller radio

Flyktninger!

Jeg forstår at vi må hjelpe verden, helt klart. Men vet du hva, jeg bor i Norge og jeg ønsker ikke at landet vårt skal endres mer. Vi har en og annen fra et annet land som spiser pølse og gir F*** i religion. DU må gjerne be til Gud, Allah og diverse andre men jeg ber til meg sjæl jeg. Rett og slett fordi jeg er min egen sjef, for at jeg skal kunne få det beste ut av mitt liv. Religion går til hodet på folk. Jeg var faktisk utrolig god i kristendom og jeg synger Kjære gud jeg har det godt når jeg legger tantebarna mine. Men, jeg trenger ikke gud for å komme meg ut av senga om morran. Heier på de x-narkomane som kommer ut av det fordi de ser lyset. Om det er grunnen til at de blir rusfri. Resten blir for mye for meg! Dypere inn på dette trenger jeg vel ikke gå, du ser mitt poeng?

kjære gud

Jeg har fått nok av at vi skal vise hvor snille vi kan være hele tiden. Har vært snill mot alle mennesker rundt meg bestandig jeg. Kanskje det skulle starte der, at dere som er så hissig på at vi skal redde verden AKKURAT I DAG tar en titt i speilet og starter med å være glad i naboen deres. For den dagen naboen som har finere bil enn deg, får taket i hue så har ikke du tid til å være der. Men du har tid til å ta inn med teskje alt som skal gjøres for andre når det hauses opp i media. VÆR DER FOR MENNESKENE RUNDT DEG! Og jeg snakker av erfaring. Jeg kjenner IKKE mange mennesker som gjør det samme jeg har gjort for så mange, slipper det jeg har i hendene fordi DU trenger en klem, en hånd, en tur, en kaffe eller mitt selskap. Sånn bør en ekte nordmann være.

Alt starter med en selv og en dag må du våkne opp! Før det er for sent.

Smil fra meg ❤ (med et hint av sinne)

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

