Jeg kan ikke blogge om dette

…det er jo helt tabu å flytte hjem til pappa i en alder av 36 vel..

For mange er det nok det, men så lenge det er en snill pappa, morsom pappa, rar pappa, pen pappa, god pappa, verdens beste pappa og min pappa og sist men ikke minst midlertidig så er det helt greit det.

Joda, jeg har flyttet inn til pappa. For i april så hadde jeg et lite oppgjør med meg selv som mange av dere har lest om. Jeg visste ikke helt om jeg egentlig orket mer. Så da sa jeg like gjerne opp leiligheten min og planla telt som neste bolig. Det ville kanskje ikke blitt telt uansett, siden jeg ikke er spesielt opptatt av telt. Så ble det nå pappa da. Og her er jeg.. 500 kvadratmeter å boltre seg på, fra 1850… -også såååå kaldt om vinteren. Men det er koselig da og masse kjærlighet 🙂

Planen var at jeg skulle oppover til Sortland, så endret det seg i sommer til Sandnes. Og nå overhørte jeg pappa i telefonen at han hadde fått meg i hus og håpet på at han kunne få holde på meg der en stund. Så, hva blir det til da?

Jeg tror jeg blir her litt til, så får det som skal skje bare skje. Jeg lager mat, vasker tøy, går ut med Ruth (mopsen til pappa) og i dag som det er fredag vasker jeg gulvene, listene og rydder litt her og der.

Nå tror jeg faktisk at jeg snart skal ta et glass vin (noe jeg ikke liker å reklamere for) til denne fredagsvasken, for det er mye å vaske.. ikke som en leilighet på 50 kvadrat….

Glad fredag, jeg ser fremover.

pappa
Pappa som liten 🙂

Smil fra meg ❤

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

