Hvordan kan jeg hjelpe kroppen min best mulig

Som jeg tidligere har skrevet om så har kroppen min slitt fra 2015 startet. Jeg som «bank i bordet» aldri var syk. Nå har jeg vært snørrete, som jeg kaller det, 3 ganger i år. Betennelsene er det kroppen har fokus på, det er helt tydelig. Den har ikke tid til å fikse noe annet. Så hva kan jeg gjøre?

I dag bestemte jeg meg for å ta i et tak. Ikke et skippertak, men enda mer god endring for kroppen min og livet mitt. Når blir det enda mer frukt, grønt og nøtter. Minst mulig melkeprodukter og kjøtt/fisk/fugl og ferdige knekkebrød. Dette har jeg spist i dag. Pluss noen epler.

Her er dagens frokost: balance smoothie

Salat er ikke kjedelig, tvert imot. Det er mange ingredienser i mine salater. Det står kun på fantasien. Dagens lunsj var helt ok etter min mening. Og bestod av Salanova salat, spinat, rødløk, agurk, tomat, hakkede paranøtter, avokado, fetaost, olivenolje, balsamico, himalayasalt. Mange gode smaker, savner ikke hverken kjøtt/fisk/fugl her.

salat

Kun for litt inspirasjon til deg fra meg. Hvis du vil ha 🙂
Glad lørdag!

Smil fra Marlen ❤

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

