Sjokoladesmoothie

Når vi sier sjokolade er det mange som våkner.
Selv er jeg den heldige som kjøper en 200 grams plate, tar 2 ruter og er fornøyd. Den kan ligge i kjøleskapet i flere uker.

MEN 🙂 når det kommer til sjokoladesmoothiene jeg lager så går de ned på høykant. HVER ENESTE GANG!

sjokosmoothie
I dag var det nettopp dette som var min frokost og her er oppskriften:

1 frossen banan i biter
1 rått egg
1 ss chiafrø
1 ss Rå kakao
2 ss Kokosflak
10 spinatblader
Vann
Tenk at en sånn «rar» enkel mix smaker så godt.

Jeg bruker Zinzino blender som er et drikkebeger på ca 5 dl.
Mitt kjøleskap og matskap inneholder ØKOLOGISK. (fordi jeg mener det er best for oss)

Nyt en deilig smoothie.

Smil fra meg ❤

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

