Hvordan gi næring til forholdet

Det er faktisk mulig og få et bedre og bedre forhold som kjærester. Det gjelder og ønske å ha det bra med partneren sin. Og er utgangspunktet bra, ja da er alt mulig. -Men alle vil jo det tenker du kanskje? Kommer helt an på hva du ønsker for livet ditt det, svarer jeg. For meg er kun det beste godt nok. Jeg har bare dette ene livet jeg. I alle fall som Marlen.

I min verden og også mange andres er det faktisk bedre alene enn med en som er nest best. Snu deg rundt og se på alle de parene som er sammen og som ikke har noe som helst å være sammen for. De er kanskje forelsket i forelskelsen eller de har utviklet seg i hver sin retning. Og bare tralter videre sammen fordi de har barn eller fordi det er enklest. -For å være alene, det er farlig!

Nei, det er IKKE farlig. Det er sunt, sunt å trives i eget selskap og klare seg alene. Du vokser på det. Og det vil vise deg veien til ekte kjærlighet. Til deg selv. Så kan du elske deg selv først og så kan du elske din neste som deg selv.

Snakk sammen, vær åpen og alltid ærlig. Lek sammen, glem ikke at et godt forhold ikke kommer gratis. Jobb med dine «negative» sider. Vær begge ærlige om deres negative sider. Ønsk å bli bedre på det du ikke er god på. Kyss, kos og være nære. Ha gjerne en fin ting sammen som dere gjør for eksempel hver uke. Kan jo være alt fra å lese høyt fra en god bok til en joggetur.

happylove

Livet er herlig, lev mens du gjør det og elsk mens du tør det ❤

Smil fra meg, med et ønske om et fantastisk 2015

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

