Alkohol, din venn eller fiende

Våknet opp en på denne gode lørdagen grå som den er.
Det første som slår meg er at jeg skal skrive noen ord om alkohol.
Ja nå tenker sikkert noen som kjenner meg, hvordan kan du skrive om alkohol? Du, din party løve.. Og ja da, jeg har festet mye i mitt liv jeg. Noen runder med meg selv om å korke flaska har jeg også hatt. Men det er egentlig ikke party livet jeg skal skrive om.

alkohol

Men, alle som «premierer» seg med et glass eller 10.. Facebook er fylt med det hver eneste helg. Koser meg med min kjære. Livet er herlig! Langt nede i rødvinsflaska.
Denne er mest sett tror jeg: FORDI JEG FORTJENER DET! Fortjener kroppen din gift fordi hjernen din sier at den skal koble ut. Koble ut med et bedøvende middel?

Har du noen gang tenkt på det sånn? Hei, skål! Nå er det endelig fredag. Skyt meg gjerne, men helt alvorlig talt. Er det dette du vil se på når du ligger klar for å legge deg i kista? Helgene var det jeg gleda meg mest til gjennom livet. Koble ut på fredag fordi jeg egentlig ikke likte hverdagen eller jobben min.

Misforstå meg rett nå, det er lov og hygge seg med alkohol. Vi velger jo selv hva vi ønsker å fylle tiden vår med. Det med å premiere seg selv er noe jeg har tenkt på flere ganger. Fordi det er kroppen vår som får støyten når hjernen bestemmer.

Hva med å premiere deg selv med en treningsøkt neste gang? Eller YOGA på stuegulvet. En deilig tur i skogen med din kjære.

Utrolig godt og våkne i dag etter å ha forgiftet kroppen med en boks fanta i går 🙂 noe jeg sjeldent gjør. Fordi jeg velger det selv. Og jeg har ikke alltid vært sånn. Endring er gøy, faktisk det beste for meg. Hva er bra for deg?

taualko

Ønsker dere en herlig lørdag.
Smil og klem fra meg ❤

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

