Når det inni deg stråler på utsiden

Har fått mange kommentarer på et bilde av meg selv den siste tiden.
Ble tatt bilde av i mitt rette element her tidligere i august og det ble et godt bilde som viser en lykkelig meg.
Noen synes jeg var nydelig og andre ble glad av å se på meg. Og jeg blir glad selv, jeg kjenner meg selv og vet hvorfor jeg ser så fornøyd ut. Livet er herlig på godt og vondt. Harmoni sier en av mine kjære mentorer.

Fra mai har jeg valgt å være enda mer bevisst på alt jeg gjør og har bestemt meg for å ikke bekymre meg. Det har tydeligvis fungert, for jeg føler meg så lykkelig selv om jeg ikke er i mål med så mye som jeg kanskje skulle vært.
De gode følelsene som romsterer inne i meg skulle jeg gjerne lånt bort, sånn at flere fikk kjenne på de.
Jeg som er så opptatt av at alle fortjener å ha det godt med seg selv og sine følelser. Det river i meg støtt når jeg ser hvordan folk sliter.

div2014 035

Hvorfor er det så viktig å ha det godt med seg selv?
Vi har kun et liv, det er viktig at vi husker på det.
Jeg tenker disse tankene hver dag, det er nok derfor jeg også er opptatt av å være bevisst. Når jeg føler jeg har gjort noen dårlige valg så tar jeg lærdom av det. Og konsekvenser ligger friskt i minne mitt hele tiden sånn at jeg ikke tar for ofte dårlige valg. Hvordan vite at valget er dårlig? Magefølelsen, eller et «slag i trynet» -karma -universet sier ifra. Rett og slett! Jeg bruker ikke ordene Karma is a bitch. Fordi jeg ikke liker setningen.
Men, jeg tror og stoler på KARMA, ikke for straffen mot andre. På alle plan og mest for min egen del, for mitt liv.

Det var noen ord fra meg igjen, den enda lykkeligere meg. Om du tenker klisje, ta kontakt med meg da vel. Kan få deg dit jeg!
Smil på en herlig torsdag, -Marlen-

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

