Er du bevisst, du blir hva du omgås

De siste årene har jeg blitt veldig bevisst på hvem jeg bruker tiden min sammen med og hva jeg sitter igjen med av følelser når jeg er alene. Som den tenker’n jeg er så jobber hodet mitt mye og jeg reflekterer en del over livet mitt. I løpet av denne uken har jeg fått testet ut bevisstheten min. Jeg har truffet noen gamle venner og vært på steder jeg ikke bruker tiden min lenger. Har gjort det litt for hyggens skyld men også for å teste meg selv. Er jeg virkelig blitt så bevisst som jeg selv tror og mener?

OG JA, det er jeg.. det ble sånn som jeg trodde. Jeg fikk svarene jeg søkte og sitter tilbake med et stort smil. Nå er jeg straks der at jeg stort sett aldri kommer til å bli tappet for energi lenger. En gledens dag, dette har jeg jobbet hardt for. En gang iblant vil jeg tro det kan hende men det skal mye til.

bevisst

 

Misforstå meg ikke, det var litt hyggelig også. Ikke bare svar jeg fikk. Som jeg alltid sier, alt har en mening og alt skjer for en grunn. Og sånn går dagene mine.

Utvikling er så herlig og morsomt. Jeg bare elsker livet mer og mer for hver dag!

Noen ord fra meg om mitt. Kanskje du kjenner deg igjen? Glad søndag alle sammen ❤

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

