Morgenstund er gull i grunn

Morgenstund er gull i grunn

Nå har jeg startet med morgenturer igjen, utrolig godt for kropp og sjel.
Går ca 45 minutter til 1 time hver morgen ute i marka. Har gått noen uker nå, er jo himmelsk sommer.
Startet for 2 år siden men da på tredemølla der jeg trener. Klokka 06:10 stod jeg på døra, klar for en frisk start.
Dette anbefaler jeg for en god start på morgenen, kroppen og psyken.

Grunnen til at jeg kom på å skrive om dette i dag var en koselig opplevelse når jeg gikk over brua her ute. Over motorveien i shorts, TUUUT!
-Jeg kunne ikke annet enn å smile og mot meg kommer det to damer med god fart. De smilte godt de også. Og ikke nok med det men på veien tilbake var det en lastebilsjåfør som hilste. Må jo bli glad av sånt, det gir lyst til flere morgenturer over brua det 😀 Ja til flere blide folk som hilser og tuter på mennesker de ikke kjenner!

Ønsker dere alle en herlig fredag!

Stort smil fra meg ❤

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Image | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

