Vi har bare dette ene livet

Vi har bare dette ene livet

Vet ikke hvor ofte venner, bekjente og andre rundt meg hører at jeg sier disse ordene.. og i min verden så stemmer det. Vi har kun dette livet og jeg velger å gjøre mye ut av mitt.

Jeg bomma jo tidlig på en brudesalong og det har kosta meg mange tårer, mye frustrasjon og vondt i magen.. men erfaringen jeg har fått den er verdt så mye mer enn alle «vondter».. Nå har jeg i flere år tråkka meg videre og til tider følt at jeg har sitti på sidelinja å sett på livet mitt. Noen ganger har det vært så kjipt at jeg har følt at livet går avgårde uten meg.

HALLO, det er jo meg som skal sitte i førersetet!
Og endelig, jeg er klar. Klar for noe nytt. Klar for å starte på igjen med noen av mine prosjekter og det jeg brenner for. Denne gangen går jeg gjennom alt fra A til Å.
Gleder meg som et barn på julaften. Og alle er støttende, i alle fall de jeg behøver støtte fra. Det er godt!

For livets glade jenter går solen aldri ned, det ordner seg for den som vil nok! Dagens status på facebook 😉

Fortsatt glad tirsdag og god kveld! Smil fra meg ❤

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Image | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

