Kurs i ville vekster med Bjørn Vitalis

Kurs i ville vekster med Bjørn Vitalis

Utrolig glad for å få muligheten til å tilbringe dagen i skogen for å lære mer om næring.
Lørdag ble jeg med på et kurs i ville vekster på Nesodden og det var gøy.

I dag søndag tok jeg meg en gåtur før frokost og plukket med meg noen løvetannblader på vei hjem. Disse har jeg juicet sammen med andre gode saker. Legger ved ingrediensene, kurset kan jeg komme tilbake til.

Her er oppskriften;

10 store løvetannblader
4 stilker av stangselleri
1 stor bit ingefær
1 sitron
2 grønne epler
1 halv agurk
1 halv tomat

Litt sterk smak men kjempe godt. Er du ikke så glad i sterke juicer som jeg er så kan du gjerne ta noen flere epler og gjerne en appelsin.

Løp ut på kjøkkenet og kos deg, husk å hente inn noen løvetannblader da 🙂
Glad søndag!

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Image | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

