Det som skal skje det skjer når det skal

Det som skal skje det skjer

I dag har jeg kopiert en flott status fra en herlig jente som er veldig spesiell.
Vi traff hverandre for snart 2 år siden og den gang kom vi ikke helt overens. Men så en dag uten all familie tilstede fant vi tonen. I forhold til det hun skriver her så har jeg tenkt det samme om hun og meg. Hun kom inn i livet mitt på nytt når jeg trengte det mest ❤
Tenker det er flere som kjenner seg igjen her. Les og smil, glad mandag!

Jeg har en mor som er utrolig irriterende….
Jeg irriterte meg over henne da jeg var barn..
" du skjønner det bedre når du blir stor"
Jeg irriterte meg over henne da jeg var tenåring…
"bla bla bla bla bla og bla( det var det jeg hørte)"
Jeg irriterte meg over henne da jeg flyttet hjemme fra…
" ja da, mamma….jeg hører du sier det…kjennes ikke akkurat slik ut"
Jeg irriterte meg som rookie grown up….
" ….du blir liksom aldri lei av å gjenta deg selv du……kanskje det bare ikke skjer med alle da vettu mamma…..
Nå….som halvveis pensjonist…..BAZINGA…..
Plutselig kommer frasene som mamma så irriterende lirte av seg…og du står ansikt til ansikt med (….hva du nå enn måtte velge å tro på….)
…alt til rett tid…
…du møter de menneskene du skal møte, når du trenger dem…
…når tiden er moden, skjer det som skal skje på den måten det er bestemt….
Osv….
Det er som en god grøsser film av den typen at svaret kommer helt på slutten….PANG…..og nakkehårene står i stram givakt og maurene løper maraton under huden din.
Det er da jeg snur meg forsiktig rundt….og ser meg tilbake….og innser at min utrolige irriterende mamma har hatt rett hele veien….
Hadde nylig en hendelse…..hvor jeg har møtt flere uavhengige personer med en liten periodes mellomrom som fikk meg til å sette meg ned og se ting på en litt annen måte.
Til min utrolige irriterende mor…..JA….man møter de menneskene man skal når man trenger dem….

Så er det opp til hver enkelt å ta det med seg….

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Image | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

