Utvikling og vennskap – Vennskap og utvikling

Utvikling og vennskap - Vennskap og utvikling

Jeg er rimelig streng med meg selv. Og for meg så funker det!
Hvordan jeg er sikker på at jeg er det, jo det har jeg fått høre fra andre, mange ganger.

For om planen din er som min -å utvikle deg selv til det beste du kan bli av deg selv..
Da må det jobbes, det skjer ingen endring over natta.
Du må være bevisst, du må rett og slett bruke stort sett all den tiden du har på noe som utvikler deg.

For meg så handler absolutt alt om utvikling. Hodet mitt er på hele tiden og jeg synes ikke det er slitsomt. Jeg liker det sånn, jeg liker å tenke og er sikker på at jeg finner svarene mine da. Det finnes mange måter å utvikle seg på, ikke bare ved foredrag der andre forteller om sine metoder og sin reise. Heller ikke å lese er nok. For meg handler det om trening, samtaler med mennesker som har en god energi. Det handler om å rydde unna uro i livet på alle plan. Sett deg ned med deg selv hver eneste dag og bruk litt tid på å tenke etter hva du har brukt dagen din på. I en periode hadde jeg faktisk et skjema jeg skrev i hver dag. Det ble bare positivt alt sammen og det var utrolig godt. Jeg forstod da at jeg er blitt veldig bevisst.

Hvem orker å forholde seg til deg når du er sånn person? Det er få, det er ikke mange i det hele tatt. Men, hvem sier at du trenger så mange for å komme deg dit du vil? De som ikke tilhører livet ditt løper for livet en eller annen gang. Og godt er det, da kommer du nemlig akkurat dit hvor du skal. I bunn og grunn handler jo livet om hvem som er dine venner. For meg er vennene mine de som ikke har samme blod og samme etternavn. De er min nye familie og de kjenner meg bedre enn familien gjør.

Det er nok mye mer som skal inn her i dette innlegget, men det får holde for i dag.

Alt har en mening, lev mens du gjør det – Elsk mens du tør det.
Ellers glad torsdag fra meg ❤

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Image | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

