Utrolig trist at FACEBOOK blir brukt til alvorlige saker

Utrolig trist at FACEBOOK blir brukt til alvorlige saker

Ser ofte at Facebook blir brukt til så mange triste saker som folk burde ta mellom seg. Facebook var i starten noe som var hyggelig. Deling av hyggelig ting og fine bilder. Sånn er det ikke lenger. Tenk at jeg fikk opp i hodet mitt at jeg skulle skrive noe om dette? Helt utrolig at det skulle behøves.

Vi er voksne er vi ikke? Har vi ikke forstått at vi ikke må dele alskens i media? Hvor er det vi får det fra? Leser vi alle triste saker i media og blir revet med? Synes du at det skulle forekomme?

Tenker du på hva du deler og hvem som er på din venneliste? Har du barna der? Er det andres barn på din venneliste som burde skjermes for det du deler?

Jeg er veldig enig med meg selv om dette, jeg synes rett og slett det er trist å se altfor åpne saker på Facebook. Spar barna for det meste og tenk deg om før du åpner munnen eller taster i vei på tastaturet ditt. Barna får nok av triste og ikke minst syke saker de burde skjermes for.

Fortsatt god påske. Vurderer å lage noen nye påskevettregler for Facebook.

Smil og litt trist hilsen fra meg ❤

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Image | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

