Gjør deg sommerklar i påskesola og skjem bort deg selv

Gjør deg sommerklar i påskesola og skjem bort deg selv

I år som i fjor gjør vi oss klare for våren og sommeren.

Anja, ei venninne og jeg hadde i fjor fotpleieren Tom hjemme til å stelle pent med det vi bruker mest på kroppen vår. – Nemlig føttene. Det er viktig å ta vare på de stakkars tottelottene 🙂

Kunne du også tenke deg å bli sommerfin er det bare å si ifra. Tom er massør, fotpleier og han legger de lekreste negler. Han kommer gjerne hjem til deg og du kan booke han for det han kan. Gjerne med noen venninner som også vil nyte litt pleie.

Fortsatt glad torsdag, nå er det snart helg og for noen allerede påskefri 😀

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Image | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

