Når en dør lukkes åpnes en annen sies det

Når en dør lukkes åpnes en annen sies det

Står selv i den døra akkurat nå.
Den døra som skal lukkes og som skal åpne en helt annen dør for meg.

Everything happens for a reason sier jeg, veldig ofte. Og jeg mener det!
Til tider synes jeg det er tungt jeg også, men alt som har skjedd i mitt liv har formet meg til den jeg er i dag. Så da stemmer det da 🙂

Har litt blandete urolige følelser for disse dørene mine.. og kjenner litt ofte på det.
I dag fikk en god melding, av en venninne som jeg stoler på; Ordner seg. Lov meg å tenke hardt på det. Vær sikker. Det ordner seg. – Disse ordene var veldig gode og jeg tror på det hun skriver.

Skal uansett gjøre som den skjønne lille frosken på bildet om det skulle skje noe 😉

Smil fra meg, på en helt vanlig onsdag..
Grip resten av dagen, den kommer ikke i reprise!

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Image | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

