Det er i motbakke du må i kjelleren å hente krefter..

Det er i motbakke du må i kjelleren å hente krefter..

FOR KREFTENE ER DER, DU TÅLER MYE MER ENN DU ANER! BRA ELLER HVA 😉

Gang på gang på gang skal vi testes.
Enkelte dager er det som om universet står på døra mi og sier; VÅKNE opp jenta mi, ny test på gang 😉

Jeg har funnet ut en ting, -godta det og gå videre.
Det lønner seg ikke å sutre over et nytt slag i fjeset.
Jeg skvetter, undrer og banner. Så godtar jeg!

Akkurat som jeg gjør når jeg tar min daglige omega dose eller drikker greens blandet i vann. Ingen av delene er favorittdrinken min, -det er bare å få det ned 🙂

Jeg har jo trossalt tak over hodet og no’ mat i kjøleskapet. Klær på kroppen og såpe i dusjen. Ikke minst denne bloggen så jeg kan dele alt jeg ønsker med de som ønsker.

God søndagsnatt og sov godt! Ta vare på livet 🙂

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Bilde | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

