Utvikling i fokus, – blir aldri lei

Utvikling i fokus, - blir aldri lei

Hele helgen har jeg fokusert på et bedre liv for meg selv.
Når jeg er på topp kan jeg lede andre til et godt liv.
Dette har jeg alltid gjort, det er min personlighet. -Og jeg elsker det 😀

Vi ønsker vel at alle skal ha det bra? Det gjør i alle fall jeg.

Mange timer i går satt jeg å lyttet til andre mennesker som brenner for det samme.
Noterer alltid og noe av det som står i notatene mine handler litt om de som ikke ønsker å utvikle seg eller forandre de «negative» sidene ved seg selv.
Har du selvinnsikt? Da er det bare å brette opp armene og starte prosessen.
ENDRING ER GØY!

Do you know any negative People?
Don’t care about negative People, they have problems.
In USA we Call them Family and friends 😉
PEOPLE COMPLAIN SO MUCH AND DON’T WANT TO CHANGE!

Kan vel si det samme her i Norge også, jeg blir frustrert av ¨det.
Men, jeg har endelig lært å si ifra.
Jeg ønsker ikke å fylle opp hodet mitt med negative ting.
Sliter du med negative mennesker rundt deg, hvordan går praten?
Tenk litt over det, for det kan prege livet ditt mye mer enn du vet.

Er du ikke fornøyd med livet ditt må du gjøre noe med det.
Det kommer ikke i reprise.

Du kan velge å gjøre resten av ditt liv til det beste av ditt liv 🙂

God søndag, her er det bok og kaffe. Før coaching med «superdama» og en treningsøkt.
Mer jobb blir det også, men noen av mine herlige venner/kollegaer.

Livet er herlig ❤

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Bilde | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

