Drømmer du ofte om ferie

Drømmer du ofte om ferie

Dette gikk rett inn hos meg, for denne meningen har jeg hatt i mange år.
Om du går å drømmer om ferie til stadighet bør det gå opp et lys!

Hva med å endre livet ditt til sånn du vil ha det?
Jeg har mange planer for mitt, har aldri vært en «åtte til fire» jente..
Har faktisk ikke kunnet ha ferie på 9 år og skal feire 10 års jubileum i år med en god avkobling.

For det er jo nettopp det ferie er. Avkobling for å hente seg inn til mer jobb.
Noe er galt om du til stadighet tenker på ferie. Trives du med den jobben du har?

Trives du med livet ditt?
Mitt er til tider tungt og kroppen er litt sliten nå uten avkobling..

MEN, JEG HAR MINE PLANER og jeg kommer TIL Å LYKKES 🙂
Ønsker dere en herlig onsdag! GRIP DAGEN!

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Bilde | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

