Så var det dette med oppdrett

Så var det dette med oppdrett

Oppdrett er ikke mat i mitt hodet, oppdrett forbinder jeg med katte/hundeoppdrett 😉
Skal vi ha oppdrett er det fint om fisken får god mat!

Oppdrettslaksen er oftere og oftere i media nå, det er virkelig på tide!
Selv spiser jeg ikke så mye fisk lenger, hva skal jeg spise dårlig mat for?
Jeg kaller det dårlig mat, for det er jo ikke spesielt mye næring. Spiste mye oppdrettslaks før og sluttet med det i november 2012 etter min første Balance blodprøve.
http://www.bt.no/nyheter/innsikt/En-laks-blir-aldri-noe-annet-enn-dt-3010296.html#.UsujVGyA0qQ

Så dette fine opptaket i går fra ei ung lita jente som lærer tidlig, veldig bra.
http://www.upinspire.com/inspire/555/this-3rd-grader-shocked-everyo

Selv tar jeg olje for å være sikker på at jeg får nok omega.
Blodprøvene viser at kroppen har det bra!

Det er også mye annet som burde vært i media oftere…

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Image | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

