Lev ut drømmene dine

Lev ut drømmene dine

Så en fin video i dag som gir et kikk til å jobbe hardere mot målene!
Ønsker for flere at de tar livet på alvor, altfor mange klager over jobben, samboer, barn, trening, vekt.. JA, generelt alt. DU må selv ta tak i livet ditt!

Det er ikke alltid så lett, men så må du søke dit du får riktig energi.
Selv har jeg ikke hatt råd til noe spesielt på flere år. Har måttet fikse alt selv. Etter jeg fikk jobben i Brick så kom jeg i gang med trening. Jeg spurte helt enkelt om hjelp til veiledning av hun som skaffet meg jobben. Siden vi har møttes via trening. Det var en fryd, har takket henne mange ganger for det.

Ellers fungerer det å tenke seg frem til løsninger og positivitet. Overlevelsesevnen er nemlig enorm. Det er ofte den jeg selv har dratt frem.

Se denne fine filmen her og tenk nøye gjennom 2014 og hva du vil med året som kommer.
http://www.youtube.com/watch?v=1L8gOXmcsow

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Image | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

