Det er litt (LES VELDIG) trist

Det er litt (LES VELDIG) trist

De siste månedene har jeg titta ofte i handlekurven og på handlebåndet i kassa på det folk handler og deretter spiser. (Har nok gjort dette lenger) Så på et ungt par i dag når jeg handlet middag. Posen de fylte var en helt annen en min. Der var det Carbonara fra frysedisken og nudler fra tørvarene. Hun var litt overvektig og han så rett og slett litt blek ut. De så ut som mange andre jeg ser daglig. De jeg kaller IKKE bevisst!

Kan du noe om helse eller spiser du etter kaloriene? Der er forskjellen. Jeg selv teller aldri en kalori. Jeg veide meg i dag for første gang på uker. Veide det samme som før og formen var ok på intervall økta mi. Har ikke lagt på meg i jula, alltid vært sånn at jeg går ned i vekt i jula. Kroppen min vil rett og slett ikke ha masse unyttig som jeg ellers ikke spiser.

Du tenker kanskje at jeg er HELDIG? NEI, JEG ER IKKE HELDIG, det er hjernen min som jobber for meg.. Jeg er pådriver til mitt liv. Jeg ønsker å gjøre det beste ut av den lille tiden min her på jorden. Ønsker at alle skal tenke sånn for sitt eget liv, jeg er full av ønsk og kjærlighet for andre mennesker. Alle skal være sunne, friske og lykkelige etter min mening ❤

Ta kontakt om du ønsker råd, jeg er her jeg 🙂

God fredag til dere alle, spis mer sunn og NATURLIG mat 🙂 det er LURT 😀
Klemmer fra meg ❤

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Image | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

