Det er som tiden har stått stille og vi bare har vokst

Det er som tiden har stått stille og vi bare har vokst

Etter kanskje 23 år så vi hverandre igjen for første gang i levende live i dag.
Det var det vi regnet ut i alle fall, at det måtte være såpass.

Det er jo et langt liv alle de årene.. Også var det som om det var i går at vi har både sett og snakket med hverandre hver dag. Det er vel et par år vi har vært venner på facebook. Der vårt nye vennskap startet. Et vennskap hadde vi som små, men avstanden tok muligheten til fortsettelse. Noe som er vanlig i den alderen vi var.

Etter 4 timer i hverandres selskap er vi enige om at dette vennskapet kommer til å vokse. Vi kunne nok blitt sittende i 4 dager – 4 timer føltes kort 🙂

Gleder meg allerede til å se deg igjen, Kine. Tar det gjerne før du reiser hjem 🙂
Alt har en mening og fremtiden har mye å by på!

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Image | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

