Hvordan går det ellers da

Hvordan går det ellers da

Disse ordene har aldri tiltalt meg.
Rett og slett fordi at de som oftest sier dem ikke bryr seg om svaret.

For en tid tilbake snakket jeg med min pappa om akkurat dette og han lærte meg at i Losjen sier de kun; Takk for sist 🙂 Fint nok synes jeg. Mer ekte.

Ble selv spurt denne uken om hvordan går det ellers da? Vet ikke om det tar seg ut å skrive det jeg svarte. Men det kom i alle fall rett fra hjerte. Om igjen stilte personen samme spørsmålet, som om han forventet at jeg skulle gjøre om svaret…

Når du spør noen om hvordan de har det, hva forventer du at de svarer?

Ha en fin onsdag!

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Image | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Hvordan går det ellers da

  1. predatornorway sier:

    Jeg svarer alltid «Mye går bedre 😉 Da alt annet ville være en statement av løgn fra meg. Jeg er kun ansvarlig for mine ord og handlinger. Hvordan folk vil forstå/tolke og håndtere svarene er utenfor min kontroll.

Legg igjen en kommentar

