Små gleder

Små gleder

Hva er små gleder for deg?

Jeg snakker mye med meg selv 😉 ja, jeg er av den sorten. Er det raringer det kalles?
Imorges tente jeg ikke færre enn 15 lys og satte meg med en nydelig Italien style i koppen og så ut på tåka og trærne. Veldig glad for å våkne hjemme uten at det skjedde noe sosialt til sent. Jeg har alltid vært en morgenfugl, helt fra jeg var liten. Jeg kan huske tilbake til jeg var noen år og det var jeg som vekket huset. Utrolig glad for at jeg våkner tidlig enda, for det er mitt tegn på at jeg vil ha mye ut av livet. Noen ganger prøver jeg å presse meg til å sove litt til, men jeg får jo bare en tung kropp og blir «rar» i ryggen.

De små gledene er viktig, vi ser nok på små gleder på forskjellig måte. Kjenner mange som elsker det øyeblikket med kaffen, stearinlys, stillhet, tåke, mørkt og tidlig oppe. Du ender vel som regel med å tenke gjennom livet ditt 🙂 I dag gikk tankene mine til de nyfødte tantebarna mine ❤

I går kom det to velskapte skjønne små til verden, en gutt og en jente. Termin var i slutten av november. Jeg er veldig stolt, rørt og glad. Ekstra glad for at de ikke ville vente lenger. Jeg er så klar for tanterollen nå. Hele 2013 har jeg jobbet med meg selv. Utviklet meg dag for dag. Nå får de en bevisst tante som har masse mer å gi ❤

Det sklir kanskje litt ut av de små gledene her, men kommenter gjerne hva du ser på som små gleder. Små gleder er de som ikke koster 🙂

Det er broren min som har blitt pappa, så han får et liksom bilde i dag ❤
Ønsker alle en nydelig lørdag. Bruk den fint og sett pris på små gleder og livet.

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Image | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

