Taushet er gull -stort sett

Taushet er gull

Tror du det er forskjell på mann og kvinne når det gjelder å holde munn?
Hehehe 🙂 jeg må le litt.. det er det faktisk ikke.
Jo, kanskje i gode vennskap. Der er nok mannen best. For menn er ofte veldig enkle.

Har nylig hatt en opplevelse på dette på nært hold.
Hvor «gjerningsmannen» akkurat på dette tidspunkt tydeligvis kjenner på sin skyld.
Noen hemmeligheter skal du vite mye historie på før du sladrer. Noen ting bare er ikke for absolutt alles ører. Siden noen kjenner historien av de som leser bloggen min trenger jeg vel ikke gå i detalj 😉 Men litt vil jeg skrive, jeg skriver jo fra hjerte mitt.

Jeg tok på meg all skylda i denne saken, det var ingen tung sak for meg heller. Jeg smilte mer etter at jeg tok på meg skylda enn før alt ble lagt på bordet. Helt ufattelig god følelse. Du vet at du har rett, for det er det viktigste her. – DA MÅ DU IKKE LYVE TIL DEG SELV! Jeg tenkte ordrett mens jeg lo for meg selv; dere menn er jammen skikkelig «kjerringer» -dere er noen pyser når det gjelder å drite dere ut. Stå opp for det dere gjør.

(Når det gjelder det å ha rett, jeg mener i mer alvorlig situasjoner. Jeg er ikke opptatt av å ha rett altså, jeg er opptatt av å være lykkelig. Men når noe alvorlig skjer er det viktig at du vet hva som gjelder for din skyld og samvittighet.)

Allikevel så er jeg såpass kjent med at sannheten kommer for en dag. Så for meg spiller det ingen rolle så lenge jeg har god samvittighet. Er det en ting jeg har så er det selvinnsikt. Jeg har gjort så mange dumme ting, kommer til å gjøre flere men lærer av dem 🙂

Ønsker deg en herlig torsdag! Tar gjerne imot tilbakemeldinger, regner med at noen kjenner seg igjen 🙂

ps. er helt nydelig temperatur ute.. er ikke så veldig opptatt av å snakke om været men når jeg går ut i skjorte 06:30 har jeg ikke noe valg 😉

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Image | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

