Det er en grunn til at vi «står fast»

Å være sliten nå er lov Ylva nå har du åpnet øynene på veldig mange mennesker. Mange har endret seg og de vil ta bedre vare på livet og det som hører med. Du er den sterkeste engelen jeg har møtt i mitt liv. Mitt hjerte kommer alltid til å banke for deg. Mamma og pappa klarer seg, de er sterke også.

Dette ble min kommentar på Magne sin status i dag. Lille Ylva har ingen god pust. Nå har hun holdt lenge synes jeg. For et deilig barn hun er. Tenk på alle menneskene Magne sin ærlighet har vekket. Ylva, du gjør en god jobb med pappa’n din. Han er en flott mann 🙂 Mamma også, hun er mer stille men hun synes godt hun også. Jeg har skrevet litt om Magne og Cecilie tidligere. Jeg beundrer og beundrer. For en fantastisk ærlighet. Alt det gode og alt det harde forteller Magne om. Igjen Magne, Tusen takk ❤

Jeg har hele uka stått litt fast i bloggen min, inni meg selv. Jeg har vært opptatt med andre ting, men jeg har tenkt på at jeg er så anspent nå at jeg lurer på om jeg har blitt betent i hele ryggen min. LANG HISTORIE. Men mangel på behandling er stikkordet. Så da vekket du meg da lille Ylva-engel 🙂 Jeg tåler dette, det er bare en bagatell. Slitsomt ja, men jeg blir fin igjen!

Takk for en enorm jobb du gjør, Ylva. Du har vekket så mange mennesker nå 🙂 Smask ❤
Det er mange sanger som kommer til meg om dagen, flere vil jeg sende din vei. En av sangene føles sterk. Ikke bare tekster jeg hører lenger 🙂

http://www.youtube.com/watch?v=HSg9RDS1A1Q

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Image | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Det er en grunn til at vi «står fast»

  1. Flott skrevet. Fikk klump i halsen og tårer på kinnet.

Legg igjen en kommentar

