For en fredag

For en fredag

Hummerfiskeseminar med Brick, foredrag med Egil Søby. Han bruker seg selv som eksempel og det er jo den beste måten jeg vet å lære på. Mannen hadde så mange eksempler at jeg skrev 5 sider på 2 timer. Den dypeste av alle budskap var denne: Du må være før du begynner og begynne før du blir. Meget dyp 🙂
Uansett, jeg vil bruke hans lærdom og vet vi ses igjen.. enten i butikken til kona eller over en kaffe.

Hummerfiske var også spesielt, helt enormt tungt å dra opp en teine.. selv om min teine inneholdt en passe stor krabbe. Hehehe 🙂 det var i alle fall den tyngste treningsøkta jeg har hatt på lenge. Og med Brick og alle kundene heiende bak meg så var det ekstra gøy. (Bilde av meg sier vel sitt..)

Takk for alle de herlige og spesielle menneskene som kommer inn i livet mitt 🙂 det kjennes på tide. Nå er det snart tid for coaching en time. Det blir søndagens høydepunkt!

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Bilde | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

