Skjebnen

Skjebnen

Ja, jeg tror på skjebnen. Jeg tror på at stort sett alt har en mening. I alle fall av de viktige tingene her i livet.

Det vekket meg brutalt nok en gang for en liten stund siden hvor jeg begynte å følge med på mine facebookvenner Magne og Cecilie. Kraftigst var det en lørdag, jeg følte meg som fanget inni meg selv. Avlyste avtaler og fortsatte ryddeprosessen i livet mitt. Brøt sammen i gråt med dårlig samvittighet til mamma som alltid får det når frustrasjonen vil ta meg. Frustrasjonen over alle som ikke er som meg.

Jeg kan ikke forvente at andre er som meg. Jeg er den jeg er. Jeg gir med hjerte, helt fullstendig. Jeg ønsker alle godt og ser det gode i alle.

Jeg er ikke dum, jeg er full av kjærlighet 🙂

Jeg sammenlikner det med Magne sine ord. Ylva er født for å forandre mennesker. Jeg følte det sterkt den lørdagen og jeg føler det fortsatt. Takk lille deilige engel, takk for at du er så sterk. Vi ser deg, reis når du er klar. Du er snart i mål. Vi elsker deg, elsker deg for den du er ❤

I natt sa du til meg
I drømmen : «pappa alle vil at det skal skje et mirakel, men ser du ikke at det største mirakelet er om jeg dør.
Det tar bort all min smerte, alle anfallene.. Alle bekymringene..
Alt som er vondt … Når et menneske mister et ben eller arm kan det ikke vokse ut igjen… Sånn er det med meg nå
.. Derfor vil jeg bare ligge her litt til så dere kan se på meg.. Men selv om øynene mine er åpne av og til ser jeg dere ikke gjennom dem, men jeg ser dere hele tiden fra fjell toppen jeg nettopp har klatret opp på.. Jeg går ikke ned igjen, jeg har fått små vinger nå… Jeg kan fly høyt høyt her oppe å se på alle sammen … »

Historien til bilde 🙂

Her lille venn, dette bladet er litt grønt fortsatt…
Tenkte at det da kan gi deg litt mer styrke…
Ser endringene tydelig nå, men det viktigste er at du ikke har det noe vondt.
I natt var første gang du kom til meg på en ny måte i min drøm.
Noe sier meg at du ikke er i den vonde kroppen hele tiden lenger… Du tar små sveve turer ut av den..
Men du må snart velge hvor du vil være …
Å det valget vet jeg du bruker litt tid på..
Må være godt Ylva å reise fra den vonde kroppen for alltid Vi skal nok en dag få lov til å være sammen, nå er det denne dagen som er viktig… Tiden akkurat nå.

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Bilde | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

