Verden er ikke urettferdig

Verden er ikke urettferdig

Så ofte hører og leser jeg ordene, verden er urettferdig! Er den virkelig det?
Er det ikke menneske som skaper verden? Du og jeg?

Jeg blir ikke provosert, oppgitt eller sint, jeg blir heller mer lei meg på dine vegne. Du som ikke vet at menneskets adferd er det som styrer verden.

Ofte har jeg tenkt på det at mennesker er negative. Så har jeg skyldt på dem. Men de er jo samfunnsstyrt, alle mann! De tror på skolen, de tror på at alle skal være like. De tror på at hvis de gjør som samfunnet sier så blir alt så bra. Også går de i graven fulle av sorg og anger. Anger på at de ikke valgte sin egen vei og sine egne drømmer.

Ta vare på livet ditt, bestem selv, ANGRE IKKE! Og tro for all ikke på reklamer 😉 De er jo betalt!
Betalt for at varen skal overleve. Stol på dine venner og bekjente, de som har testet ut ting før deg. Ønsker deg det aller beste av hele mitt hjerte. DU MENNESKE ❤

Legger ved gårsdagens facebookstatus, som kom til meg når jeg leste et brev som var blitt delt. Et fint og ærlig brev. -MEN NOK EN GANG GIKK ORDENE IGJEN: Verden er urettferdig! Tror du det? Ja, da er den det. Jeg tror ikke det, jeg tror på meg selv. Jeg tror på menneske 🙂

– Verden er ikke urettferdig, verden blir til hva vi skaper i den. Gi mer kjærlighet og gjør alt med hjerte og forandring skjer. Vis at du bryr deg ❤

Fin tirsdag til deg, åpne hjerte ditt og bruk det for alt det er verdt.

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Image | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

