Vennskap

Vennskap

Ekte vennskap, hva er det?

Du kan kjenne på et godt vennskap mange ganger i livet.
Det kommer mange av dem gjennom livet ditt.
Hvem er egentlig dine ekte venner og hva ønsker du av de?

Jeg har selv vært gjennom mange av vennskapene allerede.
Tidlig tok jeg en opprydding i livet mitt, jeg følte at jeg ikke hadde noe valg.
Nå vet jeg godt hva jeg ser etter og jeg ser også hvem som er ekte venner.
Det kommer mange tester fortsatt, så jeg vet at jeg er i prosessen enda.
Hvem som ender opp som mine «livsledsagere» er jeg enda ikke sikker på.

Du kan selv kjenne på det ved å se hvem som ønsker at du skal lykkes i livet og lykkes i valgene du tar. Tenk over det vi at alle er forskjellig, vi ønsker forskjellige ting for å finne lykken i livet. Det å godta forskjellene er en av viktighetene for å kunne ønske andre den lykken de ønsker for seg selv.

Ønsker deg å lykkes, ønsker deg det beste. Ta dine valg og ta vare på livet ditt. Du blir lykkelig når du tar dine rette valg. Lytt til ditt hjerte 🙂

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Image | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Vennskap

  1. Christine sier:

    Fine visdomsord…! 🙂

Legg igjen en kommentar

