Gode venner vokser ikke på trær

Gode venner vokser ikke på trær

Nå er vi endelig i gang på dette herlige store eventet vi har i Oktober. Ikveld har vi spist og kost oss sammen og vi kjenner mer og mer tilhørighet til hverandre. Vi brenner alle for en forskjell i verden. MLM er mer en penger, det å gjøre en forskjell er viktig for oss alle. Vi ønsker at mennesker utvikler seg til det beste av seg selv. Og for en forskjell det gjør, det å gi av seg selv og jobbe med hjerte.

Selv har jeg alltid gitt med hjerte og gjort alle til lags. Jeg måtte en stund stoppe opp og bli mer egoistisk, siden den egoistiske siden i meg aldri har vært tilstede. En stund tenkte jeg; JEG BLIR JO BARE BRUKT!
Men neida, for å komme dit jeg er i dag må jeg gjennom alle testene.. og siden jeg vil lenger må jeg lære enda mer 🙂

Gi alt du har og litt til og du vil motta det aller beste som du ønsker i det deilige livet du har fått lov til å ta en del av. Livet er så mye og du kan bli alt det du ønsker deg 🙂

SMIL FRA MEG I GØTEBORG, SOM SER UTOVER LISEBERG… DET KULESTE STEDET JEG VET OM Å LEKE PÅ 🙂 Spesielt sammen med mamma og pappa ❤
I LOVE LIFE 🙂 (Litt i overkant med energi i mine øyne som dere ser, for dere som vet om at vi er skjebnebestemt..)

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Bilde | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

