Hjelper det med syting og klaging

Hjelper det med syting og klaging

Som oftest logger jeg av og ut når det blir negativt fokus rundt meg.. men allikevel kommer jeg med min mening nå i dag. Synes det er helt utrolig at så mange av Norges befolkning klager over at vi nå har «blitt blå». Vi har delte meninger folkens, se hva som skjer videre og gi vår nye regjering en sjanse.

Blir du mer glad når du sutrer? Dette gjelder mye mer enn politikken. Gå gjennom din facebook for eksempel, utrolig hva folk klager over. Min teori er ikke «Karma is a bitch» som mange sier, men heller man høster som man sår osv.

Er du frisk og har det du trenger hjemme så har du ingen grunner til å klage. Er det noe som irriterer deg hver eneste dag så bør du kanskje skifte retning.

VALGET ER DITT, DU ER DIN EGEN SJEF 😉

Bilde til denne teksten sier det meste. Grip dagen, mulighetene og husk at livet er NÅ!

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Image | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Hjelper det med syting og klaging

  1. Elin sier:

    Bra sagt, Marlen 😀

Legg igjen en kommentar

