O’herlige svimete søndag ;)

Søndag er en kosedag for mange, en kosedag som vi ofte er produktive på eller rett og slett bare late og på søndagsmiddag hos familien. Vi har selv ikke hatt så veldig tradisjon på det, så mine søndager er ofte produktive.

Dagen startet med en slags forsovelse, skulle opp 8 tenkte jeg men våknet 0930.. ingen stress men skulle få besøk alt kl. 10 🙂 Besøket kom litt over 1030 så jeg fikk tatt et par samtaler og gode kopper kaffe først.

Etter hyggelig besøk var det Drøbak neste og så Heggedal for å hente utemøbler som en gammel skolekamerat av meg solgte meg for 400 kroner. Er så glad for at folk legger ting ut til hyggelig pris på facebook iblant. Sånn er jeg selv, selger rimelig eller gir det bort til folk jeg liker. For en god følelse det gir.

Møbler og puter på plass, neste hygge Annette’s hjemmelagede burgere med båtpoteter. Men først en jakt etter ost 😉 det må være ost på burger’n.. Så da kjører svimete Marlen like gjerne feil, siden det allerede i dag har vært mange ting som har gått skeis. Uttak i bank, kode og avbryt, helt glemt å rydde plass til møblene i bilen osv. Noen dager liksom, er bare skikkelig svimete. Det gjelder å puste med magen på dager som dette.

Men, noe kommer det ofte ut av ting vi gjør «feil».. Vi bråkjørte nemlig da innom Prinsdal og fikk plukket 10 kg. epler 🙂 Osten fant vi tilslutt og her sitter jeg; fortsatt litt svimete og nyter kjøkkenskapene som slår og andre dagen på rad med middag 🙂 LUCKY ME ❤

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

