Korke flaska – gode venner – hundre tanker

I dag har det vært en litt seig dag.. var ute med noen av de skjønne kollegaene mine i går. Pizza og vin, øl og diverse på Pizzeria Fabbrica i Fredrikstad. Som alltid usedvanlig hyggelig og så fint vær vi har. Våknet opp friskere enn jeg føler at jeg hadde rett til.. Nok en gang slo tanken meg, bør jeg korke flaska. Siden jeg er ganske trøtt nå orker jeg ikke gå så dypt inn på tema. Noen kjenner seg igjen og leser mellom linjene, andre ikke.

Uansett så har jeg hatt en koselig dag. Skulle hentet noe i Åros men det fikk drøye til i morgen. Annette, venninnen min hadde holdt av dagen til å hjelpe meg 😉 god venn som hun er så ble det til at hun hentet meg hjemme og så dro vi til henne og spiste middag. Film ble det også, Politiskolen, hun lo og jeg sov meg nesten gjennom hele. Så avsluttet vi med en haug med temaer og noen skikkelig gode latterkuler før vi satte kursen hjemover med meg sånn at jeg kan fungere i morgen. Kan forresten anbefale søtpotetpurè 🙂 er andre gangen jeg spiser det og nå fikk jeg æren av å lage det.

Kommer nok en god lattermild tekst i morgen, for i dag har jeg ledd godt med Annette og det at vi engasjerte jentene til tider tenker før vi snakker 🙂 ops, eller var det omvendt? 😉

Ønsker dere alle en god natt, ta vare på sånne gode venner som jeg har nevnt her for de vokser ikke på trær. Gi med hjerte, vær ærlig og du vil motta ❤

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

