Er du et offer for deg selv? Livet går opp og ned for alle..

Vi har alle våre utfordringer, livet gir oss tester gang på gang på gang.. på den ene eller andre måten. For min del så tenker jeg at dette er fordi at livet lærer oss å sloss. Uansett hvilke utfordringer livet gir deg må du aldri sette deg ned og synes synd på deg selv. Denne regelen har jeg brukt på meg selv i flere år uten at jeg egentlig har forstått det. Stort sett har jeg tenkt på at jeg er positivt innstilt.

Jeg blir rett og slett ganske matt av folk som ikke jobber med seg selv. Jeg er langt ifra perfekt selv, men jeg ønsker å utvikle meg til den beste av meg selv. Jeg prøver gang på gang å finne løsninger på det jeg ser på som mine svake sider. Det tar sin tid, men det er virkelig mulig 🙂 Ofte hører jeg at noen ikke er mottakelig for forandring, selv sier folk om seg selv at de bare er sånn. Men jeg tror ikke på dem 😉 Inni mitt hodet kan alle få til akkurat det de vil. Jeg er overhodet ikke naiv, men jeg har tro på mennesket. Selv har jeg utviklet meg masse, det er det beste jeg har fått oppleve. Min egen forandring til det bedre ❤

Første gangen jeg våknet var når jeg var i et forhold for andre gang med samme person. Jeg var så sint når forholdet gikk i vasken for andre gang at jeg skrek og ropte til han støtt og stadig, deriblant at han var en quitter og jeg en fighter.. på sett og vis stemte det litt også. Noen gir fortere opp enn andre, det viktige for et forhold er samarbeid og åpenhet. Her jeg sitter å tenker tilbake til denne hendelsen i 2008 må jeg le litt. Utrolig hvor mye jeg har utviklet meg siden den dagen.. og mer skal det bli 🙂

ps. «den som gir seg er en dritt» 😉

Ja, det var litt fra dagens tanker.. fra den løsmunnede Frøken Høier 😀 eller no’sånn 😉

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

