Ærligheten varer alltid lengst :)

Ønsker du å lykkes? -Og samtidig være stolt over jobben du har gjort og måten du har gjort jobben på? Da nytter det ikke å gå over lik eller ta snarveier til målet! Stort sett opp gjennom har jeg alltid følt at jeg er ærlig både mot meg selv og mot andre. Jeg kan kanskje dra en skikkelig hvit løgn en gang i året. Synes å lyve er noe av det vanskeligste jeg kan prøve meg på 🙂 Har jo skikkelig Pippi mentalitet, ofte sier og tenker jeg Pippi sine ord. «Dette har jeg ikke prøvd før, det kan jeg sikkert klare» – Selvfølgelig dukker det opp oppgaver og utfordringer også jeg sliter med å takle, men er ikke det en del av livet da? Ingenting kommer gratis i har jeg lært og også erfart opptil flere ganger. Får ofte høre at jeg er en selger, ser ikke på meg selv som en. Såklart, alle selger jo noe iløpet av livet. Seg selv blant annet. Har jobbet med salg jeg, brudesalongen min var salg. Måten jeg solgte på er som jeg selger meg selv: MED HJERTE, ville aldri løyet til en brud eller brudgom for å tjene penger om valget av dress/kjole var helt feil i mine øyne. Å lure meg selv eller andre funker ikke for meg. Ærligheten varer lengst og sannheten kommer alltid for en dag 😛

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Ærligheten varer alltid lengst :)

  1. Mona Henne sier:

    Veldig viktig å sette en standard for seg selv, og jobbe deretter. Jo færre skjeletter det er i skapet, jo mindre sjanse for at de raser ut 🙂

Legg igjen en kommentar

