Selvfølelsen

Hva er selvfølelse? For 1,5 år siden åpnet jeg boken Selvfølelse Nå av  Mia Tørnblom. Wow tenkte jeg, vi to er jo ganske like 🙂 Ble kjapt fascinert av Mia og boka hennes, tankene hennes og måten hun skriver på. Kan tenke meg hvor rå hun er å lytte til på scenen også. Jeg startet egentlig ikke på boka fordi jeg har dårlig selvfølelse, snarere tvert imot. Jeg er opptatt av å jobbe med meg selv og utvikle meg mer og mer for hver eneste dag. Fikk låne boka av en venn og kollega i Zinzino, han er like hekta på selvutvikling som meg. Selvfølelsen min er vel hva folk kaller skyhøy, jeg har stor tro på meg selv og har flere drømmer og mål på et stort dreamboard-lerret på veggen min. Jeg vet godt min egen verdi og hvor mye jeg tåler. Motgang gjør sterk er ikke tomme ord 🙂

Hvordan står det til med selvfølelsen din? Ønsker du å elske deg selv? Har du også det samme behovet om å bli den beste utgaven av deg selv? Jeg ønsker å bygge opp hvert eneste menneske på min vei, som ønsker et lykkelig liv. Som virkelig ønsker å utvikle seg hver eneste dag. Vi lever en gang og det er verdt å være så lykkelig som overhodet mulig.

Grip dagen som om det er din siste!

Smil fra meg ❤

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

