Verpesyk som 30, helt avslappet til det single livet som 34 åring..

Hadde en god latter i dag etter en samtale om at jeg skal bli tante til tvillinger i november. Kom til å tenke på meg selv og at jeg er helt avslappet til at jeg ikke er i et forhold og at jeg ikke blir mor i morgen. Når jeg ble 30 år kjente jeg på at jeg var singel og at jeg var litt stresset fordi jeg ikke hadde barn. De fleste kaller vel dette for verpesyk. Årene gikk og jeg slo fra meg stresset. Ble mer og mer glad for at jeg enda ikke har fått barn. Når svigerinnen min ble gravid så var det fint å tenke på at både hun og broren min er 38 år og først nå skal bli foreldre. Etter samtalen jeg hadde med en venninne om tante Marlen tenkte jeg tilbake på at jeg sa til henne at jeg har så mange planer at jeg sikkert er 38 selv når jeg blir gravid.. Lo godt når jeg måtte telle meg frem til 50 når barnet er 12 😉 Datteren hennes er 12 nå og hun er jo 35. En god følelse når jeg begynner å gapskratte for meg selv over at jeg da kanskje selv er 50 år når barnet er 12.. Ingen fare sa jeg høyt, du er i så fall en kul «gammel» mor..
free
Ser på meg selv som veldig under utvikling og et relativt sporty og morsomt menneske. Ting skjer når de skal skje og min tro er at alt har en mening! Fra jeg ble 34 år i mai har jeg følt at livet mitt nettopp har startet 🙂 Utvikle deg til det beste du kan bli av deg selv og nyt hver eneste dag av livet på godt og vondt!

forgot

Ha en herlig dag, smil fra meg 🙂

Om marlenhoeier

Velkommen til bloggen min. Her vil jeg skrive om mitt liv og det jeg brenner for. Ønsket for denne bloggen er at den ikke skal forsvinne i det store havet av alle bloggene som eksisterer. Jeg er en veldig energisk og engasjert jente, så følg med :)
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

